Entrevista en anglès a El Punt Avui TV, amb Neil Stokes

CasmKYpXIAICs6c

Ahir es va emetre per El Punt Avui TV l’entrevista que em van enregistrar fa una setmana a  l’espai The English Hour. El meu interlocutor va ser Neil Stokes, un entrevistador dinàmic i intel.ligent que condueix el programa Going native, en el que entrevista en anglès a catalans que parlen aquest idioma.

La xerrada va ser molt agradable: vam parlar de comunicació, joves i educació, i per descomptat del meu llibre Youtuber, que va ser presentat davant les càmeres. I hi vaig poder proposar la meva visió optimista de les relacions entre joves, adolescents i tecnologies de la comunicació, afavorit igualment per l’actitud positiva de Neil, que no per això deixava de plantejar les preguntes més pertinents al respecte.

Vídeo de l’entrevista sencera (30 minuts).

Agraeixo enormement al programa, a la seva productora, Anna Farnández i a Neil Stokes la seva amabilitat en convidar-me al seu programa. Després de tants anys d’estar darrere les càmeres, que aquestes t’enfoquin a tu i que et puguis explicar a bastament és un plaer impagable. I a més, practiques l’anglés.

 

Responder

